Boss'un yeni parfümünü temsilen 41 yaşındaki Gwyneth Paltrow, Pomellato'nun çekici takılarını tanıtması için ise 53 yaşındaki Tilda Swinton seçildi. Bir süredir Dolce&Gabanna'nın her yaştan kadına hitap ettiğini anlatması için 49 yaşındaki Monica Belluci objektiflere poz verirken, 41 yaşındaki Jennifer Garner ise Max Mara'nın yeni arzu nesnesi olan çantayı tanıtıyordu. Bu seçimler, tesadüf değil. Geçtiğimiz yıllarda, 40 yaş üzeri kadını çantada keklik gören, 20'li yaşlardaki genç kızların cüzdanına göz diken markalar, bugün gerçek müşterinin kim olduğunu hatırlamış gibi. Eskiden markaların modelleri kadar reklam yüzlerinin de gençleşmesi, kendi parasını kazanan, alışveriş yaparken kimseye hesap vermek zorunda olmayan kadının ilgisinin başka yönlere kaymasına sebep oluyordu. Sonunda belli bir zevk ve deneyim sahibi olan bu kadınların 20'likleri takip etmesi olacak iş değildi. Celine ve Stella McCartney gibi tasarımcısı kadın olan markalar sayesinde, bu hatadan dönüldü. Moda dünyasının yarattığı yeni kadın imajında, ihtiyaçlar ve yaşlara saygı duyan koleksiyonlar hazırlanmaya başladı.